اصلا فرقی ندارد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اصلا فرقی ندارد
نوشته شده در سه شنبه 5 اسفند 1393
بازدید : 1347
نویسنده : روزبه
 

دلگیرم...یا اینکه دلم گرفته...و یا دلزده شده ام...نمیدانم...
شاید دم دمی مزاج شده قلبم...
اصـلا هم فرقی ندارد... 
فقـط مـی دانـم دلـم یه جـوری شده...
جــوری کـه مثــل همیــشـه نیــسـت...
دلـم کـه اینـطــوری مـیشه... طغیان میشه میان قلبم...چشمم...و خاطراتم... غصه ها از یک طرف...
حسرتها هم از طرفی...و از سویی هم تازیانه نگاهت...دگرگون میشود تنم...روحم...همه وجودم...
همه چیز را در خود حل میکنم...قلبم گویی لانه درد است...چه حجم وسیعی دارد...
بعــد هم دلم دوباره می گیرد...نگاهی به آسمان می کنم...و غروب آفتاب را می نگرم...
که چه زیبا میرقصاند ...عاشقانه های مرا...




:: برچسب‌ها: عشق شقایق , دلنوشته عاشقانه ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: